4 anys més amb Navarro de blaugrana - Joan Carles Navarro renova fins al 2015

Joan Carles Navarro continuarà de blaugrana fins al 2015 i, a partir de llavors, s'analitzarà any a any. "Estic orgullós de ser d'aquesta família", diu el jugador, que vol estar "aquí fins al final".  

A més, Rosell també va anunciar que el dia que Navarro deixi el bàsquet seva samarreta s'unirà a les d'Epi, Dueñas, Solozábal i Jiménez en el més alt del Palau. El jugador va explicar que era un dia molt especial per a ell. "Em sento molt orgullós de pertànyer a aquesta família i de ser el capità en el millor moment de la meva carrera. Jo mai vaig pensar en anar-me'n a un altre equip", ha apuntat.
 

                               
Navarro will continue at the club until 2015 and, thereafter, analyzed year by year. "I am proud to be in this family," says the player who wants to be "here until the end."

In addition, Rosell also announced that the day Navarro leave his basketball jersey will join those of Epi, Dueñas, and Solozábal Jimenez at the top of the Palace. The player said he was a very special day for him. "I feel proud to belong to this family and was captain in the prime of my career. I never think of leaving to another team," he said.
                                 _____________________________________________


Que penseu d'aquest fet? És bo pel F.C Barcelona Regal?
 What do you think of this? It is good for Regal FC Barcelona?




No hay comentarios:

Publicar un comentario